Wednesday, June 18, 2008

Japonkoklapki

Dzisiejsze wywody postanowiłem zakończyć konstatacją, że polscy mężczyżni nie chodzą w klapkach typu japonki zwane również flip-flopsami.

Ja się w nich zadurzyłem 2 lata temu, kiedy w upalnym i wilgotnym Nowym Jorku przechodziłem w nich całe lato, później (już oczywista w innych) kolejne i teraz kupiłem do Polski dwie nowe pary (choć jak sie okazało na miejscu, jest tu trochę chłodniej). Tymczasem japonki widziałem na stopach tylko jednego chłopaka we Wrocławiu jak na razie. Mężczyźni widać wstydzą się swoich stóp pokazywać albo uważają to za niemęskie i w największy upał założą raczej do krótkich spodenek białe skarpetki i adidaski. Tu muszę przyznać, że parę ładnych lat temu też trudno było mi się oswoić z myślą chodzenia w sandałach, co dopiero w klapkach, ale wygoda przede wszystkim, więc przeżyłem...

I na koniec zagadka: która para stóp należy do niżej podpisanego. Podpórka: nie maluję paznokci, a tym razem ze względu na jazdę rowerem założyłem tzw. sandałery :)
I tak wiedziałem, że zdradzi mnie owłosionie na nogach...

No comments: